Pogosta vprašanja in odgovori

 

Kaj pomeni pooblaščeni servis (garancija)?


Pooblaščeni servis ima pooblastila proizvajalca ali prodajalca, da lahko popravlja aparate, ki so v garancijskem roku. Pooblaščeni servis se permanentno strokovno usposablja za novosti. Garancija se uveljavlja s potrjenim garancijskim listom ali pa z računom, iz katerega sta razvidna model in datum nakupa.

Ali servis popravlja tudi aparate in stroje drugih blagovnih znamk?

 
Naš servis popravlja vse vrste aparatov, tako blagovnih znamk, za katera ima servisna pooblastila, kot tudi ostale blagovne znamke. Informacije na Tel.: 01 833 21 26, GSM: 041 64 86 80 ali pa pišete na info@elektro-cebasek.si.

Bi radi izvedeli, kaj se dogaja z vašim aparatom, ki je na popravilu?


Za vse informacije v zvezi z okvarjenim aparatom se obrnite na centralni servis-Tel.: 01 833 21 26.

Zakaj je treba ob oddaji aparata na servis plačati akontacijo popravila?


Na vsakem okvarjenem aparatu izven garancijskega roka, ki pride na servis, je potrebno najti napako, da presodimo, če je popravilo cenovno smotrno, in šele nato se po posvetovanju s stranko odločimo, ali bomo aparat popravljali ali ne. V primeru, da se aparat popravlja, je akontacija všteta v ceno računa. V nasprotnem primeru z njo poplačamo naše delo.
Našim stalnim strankam strokovno svetujemo tudi ob nakupu novih aparatov.